HTML

50 tenger és kaja

Muszáj ilyenkor, mikor elkezdődik a második fele, csinálni valamit...(a rózsafüzér meg elpörög szép csendesen balkézzel is)

bindulás

vizit 2009.11.19. 22:03

bindulás, beindulás újra

na nem mentegetőzésképpen (kedves Külföldi Viktor) de már nagyon készültem hogy írokírokírok, főleg a mai nap után, figyeljetek: a veresegyházi önkormányzat meg kívánja venni a helyi református közösségtől a templomát, pontosabban a refisek kínálták fel, mert nem tudják fenntartani, szép lassan kihaltak, elfogytak - valami kulturális központban gondolkodik a város, ha sikerül pénzt szerezniük (ajánlanám Hegedűs Lóri figyelmébe az ügyet, jó lenne tiltakozni, nehogy a judeofinánc maffia rátegye a kezét erre a szent helyre) - és még egy különös szépség az ügyben: a haranghoz (aminek a sorsa így kérdésesssé vált) az anyagot, ha jól emlékszem 1952-ben, Rákosi Mátyás elvtárspajtás adta a refiknek

hollandia, hollandia - eddig azt hittem csak a franciáknak lóg ki az egójuk a fejük lágyán, de most kicsit rágyanakodtam a hollandokra - könyvrendelés ürügyén kiterjedt levelezésbe bonyolódtam 6-7 céggel, illetve bonyolódtam volna, mivel csak egy válaszolt, ezen már felhúztam magam, de nem ez a lényeg - kicsit továbbhaladva az ügyekkel tapasztalnom kellett, dacára a nyilvánvaló magyar originnak és az ékes angol nyelven megfogalmazott leveleknek (hála az én drágámnak) a válaszok részükről (szintén-nyilvánvalóan) ékes hollandsággal érkeztek - ami eszembe juttatta a franciákat ugye, és némi dühödt értetlenséget okozott bennem, merthogy komp.anal. tekintve én ugye nem magyarul írtam - na gyakorolhattam is a tudatosságot levélsöprés közben (holnap jönnek a szemetesek) hogy újra és újra leállítsam lelkem morgását - innen nézve köszönettel tartozom nekik, hogy ismét továbbhaladhattam a tiszta tudatosság felé vezető úton - köszönöm

rádió - némi energiabefektetéssel (konkrétan: az AF funkció ki- és bekapcsolásának megtalálása az autórádióban) sikerült elérnem, hogy majdnem a BP-Debil út teljes hosszán tudom hallgatni a Klub rádiót - ez főleg hazafele fontos, mert ebbe mindig beleesik Orosz J. műsora 6-tól fél 8-ig, egyedül Polgár-Görbeháza magasságában van egy néhány perces zavaros luk az adásban, amíg sikerül átjutni a pesti frekvenciáról a debreceni 93,5 MHz-re - na a mai lukban sikerült elcsípni a Sláger helyén beindult Neo-t, hallgassátok ha tudjátok!!, ma 3/4 7-től a hírek körüli zűrzavartól eltekintve csak zene volt, és nem találtam hibát abban a kb 10 számban amit hallottam: volt George Michael Faith, Máté Péter, RHCP, még valami kiváló magyar, némi funky, Killing me softly...- gondolom nincs sok idő, hogy elkurvuljanak, úgyhogy addig jó alternatíva az elfososodott petőfi helyett - meg amíg el nem kezdenek egyfolytában roppant jókedvűen és vidáman pofázni :-((((((((

kaja - még egy jó hír ide: holnap, 20-án újra nyílik a pesti krisna kajálda a Hunyadi tér sarkán - ez ugye azt is jelenti, hogy én ma szoptam ebéd helyett, de ezzel együtt egy tisztességes nap volt, sikerült lassabbnak lennem mint amit a meló egyébként megkívánna, így aztán nem hullottam szét a nap végére és képes vagyok itt verni a gépet mindenki nagyobb boldogságára

ugye milyen jó nekünk? ja, a kajálda mellett van egy india bolt, végre tudtam venni újra ghee-t meg  mungó babot, holnap lesz is finom dahl

sziasztok, aludjatok

bocs, még a mai kaja (izé, tegnapelőtti reggeli - basmati rizsa, répa, csíra, pickle meg macikávé, bővebben majd legközelebb)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://einstein-refrigerator.blog.hu/api/trackback/id/tr61538152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása